jaclaw.info

Medycyna

Profesje > Medycyna

Medycyna to profesja, która jako pierwsza oferowała zdolność aktywną. Jest to także jedyna profesja, która zawiera zarówno zdolności aktywne jak i tworzące. Podobnie jak gotowanie - nasz komandos od początku istnienia jest medykiem.

Gdzie szukać przepisów

Przepisy znaleźć możemy w Aptece. Mieści się ona w rynku, zaraz obok wejścia do antykwariatu. Kupimy tam zarówno przepisy, które nauczą nas jak wykonywać różne medykamenty, a także książki dzięki którym poznamy tajniki zdolności aktywnych.

Zdolności aktywne

Pierwsza pomoc - regeneruje życie innego komandosa
Masaż - regeneruje energię innego komandosa
Pompki - Zwiększa atak bronią wszystkim w tej samej lokalizacji
Brzuszki - Zwiększa defensywę wszystkim w tej samej lokalizacji
Trucht - Zwiększa maxymalne życie wszystkim w tej samej lokalizacji

Masaż oraz pierwsza pomoc jakiej udzielasz innym komandosom zależy również od Twojego poziomu medycyny oraz aktualnie wypozażonych przedmiotów. Im więcej przedmiotów z wysokim PP (Pierwsza Pomoc) - tym skuteczniej będziesz leczyć innych. Pierwsza pomoc dostępna jest w aż 4 tomach. Im więcej ich przeczytasz, tym skuteczniej leczysz.

Te książki nauczą Cię zdolności aktywnych:

Pierwsza pomoc, tom I Pierwsza pomoc, tom II Pierwsza pomoc, tom III Pierwsza pomoc, tom IV Masaż, tom I Rozgrzewka: Trucht, tom I Rozgrzewka: Brzuszki, tom I Rozgrzewka: Pompki, tom I

Medycyna - zdolności tworzące

Te wszystkie przedmioty wytwarza Medyk.



Medycyna - przepisy dla początkujących

Oto przepisy, od których należy zacząć wybierając tę profesję. W tabeli podano przepis (po kliknięciu możemy zobaczyć go w całości), minimalny poziom profesji , który potrzebujemy by go przeczytać oraz ile w sznurkach musimy za niego zapłacić.

Zdj Nazwa Min lvl Cena
Medycyna: Mały plasterek Medycyna: Mały plasterek 3100 x sznureczek
Medycyna: Średni plasterek Medycyna: Średni plasterek 5200 x sznureczek
Medycyna - wszystkie przepisy

Stronę z tą profesją odwiedzono już 2622 razy.
Ostatnia wizyta miała miejsce wczoraj o 13:59

Komentarze

Marsple Poniedziałek, 19 stycznia 2015 o 21:21 Z nami od: 18 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 115

Ponieważ jak każda rzecz, tak i ta profesja nie była przez Adka przemyślana w najdrobniejszym szczególe ;) to zaczęło się od tego, że zdolność leczenia (a precyzyjniej masowania) dawała więcej energii niż zabierała. Skutkowało to tym, że w różnych mniej lub bardziej ustronnych miejscach można było natknąć się na parę komandosów (nie zawsze odmiennej płci) z zapamiętaniem oddających się wzajemnej przyjemności masowania. Ja ciebie a ty mnie - i takie perpetuum mobile trwałoby w nieskończoność, gdyby Adek nie zorientował się, że niektórym podejrzanie szybko skacze poziom medycyny ;) Do niedawna (pomimo wprowadzenia poprawki korygującej odwrócone proporcje) zdarzało się spotkać taką parę komandosów, która nawzajem się masowała za pomocą autoklika, popijając co jakiś czas herbatkę lub inny napój, podczas gdy poziom licznik poziomu profesji kręcił się jak oszalały.

Marsple Niedziela, 25 stycznia 2015 o 18:30 Z nami od: 18 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 115

Chciałem jeszcze dodać, że punkty zwiększające profesję można zyskać nie tylko poprzez ordynarne leczenie na polance lub w jakimkolwiek innym miejscu (przez leczenie mam na myśli pierwszą pomoc i ładowanie hp innym graczom oraz masaż leczniczy i ładowanie energii - to drugie znacznie bardziej energochłonne dla wykonującego) ale także produkując coraz bardziej popularne plasterki - plasterki mogą być rozgrzewające i chyba schładzające (piszę z pamięci, więc wszystko może być zupełnie inaczej lub może nie być tego wcale ;) ). Jak wiadomo na sznurkowni wszystko występuje w niezliczonych odmianach wielkościowych i do wszystkiego trzeba mieć odpowiedni poziom oraz przeczytać zdobyty wcześniej przepis (a to wypadający z wroga, a to do nabycia w aptece lub jakimś zaskakującym miejscu, a to do zdobycia w tajnej misji) - do produkcji niektórych rzeczy potrzebne jest również odpowiednie miejsce, ale plasterki można chyba produkować w dowolnym, np. w domku komandosa czy zagrodzie owieczek.

Marcink Środa, 25 lutego 2015 o 14:17 Z nami od: 26 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 417

Medycyna fajna profesja :) Każdy komandos może się w niej sprawdzić, bo chcąc nie chcąc od początku gry każdy jest medykiem (tyle że marnym). Początkujący medyk będzie pewnie zdziwiony, że leczenie nie polega na leczeniu siebie, lecz należy leczyć innych. Później jednak medycyna zaczyna przynosić korzyści także bezpośrednie. Moim ulubionym przedmiotem są plasterki rozgrzewające i chłodzące, mam je zawsze w plecaku. Gdy wieczorem kładę się spać, to aplikuję komandosowi oba i rano komandos ma o 30% energii więcej niż standardowo. Można też tworzyć bandaże, ale ze względy na ceny surowca opłacalny jest jedynie bandaż bawełniany o mocy 120.

Banitka Niedziela, 24 stycznia 2016 o 13:14 Z nami od: 17 kwietnia 2015, dodanych komentarzy: 352

Zgadzam się, fajna profesja, ale mam na nią zbyt mało czasu, wciąż jestem na sznurkowni zabiegana i nie mam tyle czasu na masaże, pompki drompki, potrzebuję energii na tworzenie, jeśli podwyższam poziom medycyny to tylko wtedy jeśli to jest konieczne wobec moje załogi i wtedy gdy kończę już bieg, wtedy mogę w ten sposób zużyć energię bo wiem, że za jakiś czas odbuduje się ona na polance :-)
Może kiedyś zajmę się za produkcję bandaży bawełnianych, na ten czas nic nie aplikuję moim ranom :-)

Batmanek Piątek, 29 stycznia 2016 o 08:22 Z nami od: 27 lutego 2015, dodanych komentarzy: 158

Dosć późno zacząłem rozwijać tę profesję.Nie była mi jakos potrzebna. Jak chcę komós pomóc i zregenerować życie w czasie walki, to wygodniejsze jest zastosowanie odswieżaczy. Regeneracja energii jest dosć energochłonna i można byłoby ją stosować od czasu do czasu, gdy się nie biega po różnych lokalizacjach tylko stoi na polance. Plasterków też nigdy mi się nie chciało przygotowywać. Spróbowałem raz, ale tak jak pisała Banitka, brak czasu. Jest wiele więcej ciekawszych i ważnych rzeczy do zrobienia w komandosie. Tak trochę mam wrażenie, że ta profesja bardziej jest wykorzystywana prze klony graczy, niż samych graczy. Takie klony mają wysokie pp, wysoki poziom energii i służą do produkcji przedmiotów plus do uzupełniania energii innym klonom :) Z bandaży najbardziej opłacalny jest bandaż bawełniany, który daje 120 życia i który możemy na początku nie mając dużo jeszcze odswieżaczy czy napojów stosować naprzemiennie z jedzeniem. W ten sposób systematycznie uzupełniamy sobie życie w czasie potyczek.

Djretro Wtorek, 17 maja 2016 o 19:20 Z nami od: 17 maja 2016, dodanych komentarzy: 2

Czy aby nauczyć się profesji, wystarczy wykupić tom w aptece?

Pani Filozof Czwartek, 19 maja 2016 o 21:08 Z nami od: 09 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 561

Djretro - medycyna jest profesją poboczną, czyli posiada ją każdy Komandos (podobnie jak gotowanie). Książki dostępne w aptece odpowiadają poszczególnym umiejętnościom, jakie dzięki tej profesji może rozwijać każdy Komandos. Na początek wykupujesz te książki (tomy), które są podstawowe i zgodne z Twoim poziomem (profesji i Komandosa), a następnie wraz z rozwojem profesji, kupujesz kolejne. Im więcej rozwijasz medycynę (czytając przy tym kolejne tomy), tym lepiej regenerujesz życie i energię innych Komandosów, możesz przeprowadzać rozgrzewki oraz produkować plastry (rozgrzewające i chłodzące - rozszerzające paski: życia i energii) i bandaże.

Dodaj komentarz do tej profesji.

Twój podpis:   

Stolica Polski to:

Uwaga: komentujesz jako gość. Zarejestruj się i zaloguj, a następnie komentuj ze swojego konta otrzymując za to nagrody!

Szybkie linki

Ostatnie komentarze

Środa, 26 czerwca 2019 o 00:50
MisiekEm: Dodaj swoją stronę ZA DARMO !!! -.. »

Środa, 26 czerwca 2019 o 00:50
MisiekEm: Dodaj swoją stronę ZA DARMO !!! -.. »

Środa, 26 czerwca 2019 o 00:50
MisiekEm: Dodaj swoją stronę ZA DARMO !!! -.. »

Najnowsza misja

Bierzemy się za pingle

To tajna misja. Jubiler z największą precyzją potrafi wyszlifować szkła okularów. Udowodnij.
Zobacz całą misję..

© 2011-2019 by Sznurkownia.info - strona działa od 25 grudnia 2011 czyli już 2764 dni! - O autorze - Współpraca - Mapa strony