jaclaw.info

Szara kostka

Lista wrogów > Bossowie > Szara kostka

Oryginalne rozmiary Szarej kostki przed i po starciu z dzielnym komandosem:

Szara kostka, żywy     ..i nieżywy

Znaki szczególne:

  • Ma 50000 życia
  • Daje 60000 doświadczenia

Kryje się w:

  • Czasami na tablicach w rynku oraz w innych miejscach - podczas nalotów.

Aktywuje liczniki:

  • 20
    Prąd - Jesteś porażony, z każdym ruchem tracisz 10 życia

«

»

Stronę z tym bossem odwiedzono już 1983 razy.
Ostatnia wizyta miała miejsce 5 dni temu o 03:54

Historia zmian, aktualności

Dodano: Niedziela, 11 stycznia 2015 o 15:56

Szarej Kostce zmniejszono ilość życia z 200k na 50k. Nadal jest tak mocna jak była, atakuje śmiało i nie tak łatwo ją trafić. Doświadczenie jakie po jej pokonaniu zdobywamy zostało dalej na poziomie 60k.

Komentarze

Pani Filozof Niedziela, 18 stycznia 2015 o 01:01 Z nami od: 09 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 561

Umiem już bić kostki, nawet sama, ale marnuję na nie bardzo dużo napojów HP. Pewnie przez wciąż niską defensywę. Najlepiej bić kostki w grupie i liczyć, że wypadnie dużo tabelek do podziału.

Pani Filozof Środa, 25 lutego 2015 o 14:45 Z nami od: 09 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 561

Czy jest na stronie zakłada poświęcona nalotom? Jeśli nie, to przydałaby się strona, na której można komentować naloty: najlepsze zdobycze, straty, ulubione lokalizacje, częstotliwość występowania nalotów i wiele innych spraw związanych z tym rodzajem bicia wrogów w Komandosie.
Miałabym wiele pytań odnośnie do nalotów, np. czy wypadanie tabletek z kostek jest przypadkowe, czy zależne od wybranych czynników. Zauważyłam, choć może to był li tylko przypadek, że kiedy bije kostkę sama, dostaję parędziesiąt tabletek. Kiedy biję z innymi Komandosami - kilka, dwie, trzy...

Eugeniusz Niedziela, 31 maja 2015 o 11:11 Z nami od: 20 czerwca 2014, dodanych komentarzy: 22

Kiedyś to z jednej kostki wypadało nawet ponad 100 niebieskich tabletek. A teraz? Nastąpiła jakaś zmiana od około dwóch może trzech miesięcy: z jednej kostki wypada maksymalnie 25 tabletek. Więc bicie w grupie nie jest już tak opłacalne.
Nie wiem dokładnie jak to się rozkłada statystycznie, ale odnoszę wrażenie, że częściej wypada 0 (słownie: zero) tabsów niż ilość maksymalna.

Pani Filozof Niedziela, 31 maja 2015 o 13:00 Z nami od: 09 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 561

Teraz to i ja zauważyłam, że z kostek nie wypadają tabletki lub wypada ich kilka... Najwięcej tabletek miałam od ognistych kłębusiów, które zabiłam w bramie (dwa potwory), ale pewnie i to się zmieni.

Konfilka Czwartek, 11 czerwca 2015 o 20:33 Z nami od: 11 czerwca 2015, dodanych komentarzy: 1

Przede wszystkim jest ich bardzo bardzo mało

Symfoniusz Piątek, 12 czerwca 2015 o 16:45 Z nami od: 14 marca 2015, dodanych komentarzy: 69

Trzecim, po Muchomoraku i Glucie Bossem, który pojawiał się tylko w nalotach była Szara Kostka. Pojawiała się ona z początku tylko pojedynczo, w nalotach obejmujących jedną lokalizację, z reguły były to tablice na rynku. Taktyka walki komandosów była już wypracowana i wytrenowana w poprzednich walkach z Bossami w nalotach.

Użycie rozpylaczy do leczenia wszystkich Komandosów biorących udział w walce nadal była atutem Komandosów, niemniej powoli traciły one na znaczeniu.

Poniżej starcie komandosów z Szarą Kostka dnia 2012-04-28:




Na screenie widać, że jagódki i pomarańcze zostały już zastąpione ziemniakami i jabłuszkami. Pojawiły się produkty farmacji do regeneracji punktów życia i energii, jak również środki pozwalające zwiększyć siłę ataku jak i defensywą komandosów. Pojawiły się rozwierty, wkręty i rozłupy Ivana. Zmiany te spowodowały, że najsilniejsi byli już w stanie pokonać Bossa z nalotu w pojedynkę.

Głównym przedmiotem troski Komandosów stawało się zdążyć z gotowością do walki, tak aby starcie i podział łupów ich nie ominęły. Tym bardziej, że naloty zwykle były przeprowadzane w całkowicie cywilizowanych godzinach. Można było ich się spodziewać po 16:00, ale po 23:30 na sznurkowni zostawała już tylko nocna warta.

Ładunki wybuchowe znane były już wcześniej. Z czasem ich produkcja została opanowana przez Komandosów mechaników. Nowością było pojawienie się broni dystansowej ? surikenów. To pojawienie się tej broni w łupie z kostki było przedmiotem zadowolenia. Proszę zwrócić uwagę, że siła rażenia tej broni (zarówno ładunków wybuchowych jak i surikenów) nie zależała jeszcze od stopnia wytrenowania komandosa.

W tle widzimy pięknie pokazaną tablicę rankingową z tamtego okresu. Do czołówki ponownie dołączył Abduil już po wyzerowaniu konta pół roku wcześniej.

Symfoniusz Piątek, 12 czerwca 2015 o 16:56 Z nami od: 14 marca 2015, dodanych komentarzy: 69

Inne ciekawostki:

Ze screenu wynika, że Szara Kostka dawała wtedy 40k doświadczenia.

Wprowadzono wtedy już zasadę, że punkty doświadczenia przyznawane były nie tylko za walkę, ale również za leczenie uczestników walki, także za leczenie rozpylaczami.

Pani Filozof Piątek, 12 czerwca 2015 o 17:23 Z nami od: 09 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 561

Wiruss? Ten Wiruss? O-:
Widzę, że w tamtym czasie było wielu Komandosów (czy to też były klony)? Szkoda, że dzisiaj tak niewielu gra w Komandosa, a jeśli już jest więcej Komandosów, to pewnie są klony i roboty...
Szkoda też, że dzisiaj naloty nie są w cywilizowanych godzinach - zazwyczaj kładę się spać lub wychodzę do pracy, a za dnia nalot wyczyszczony. Cóż, jeden z Komandosów napisał na czacie: "Albo nalot, albo praca", dodałabym do tego "...albo spanie".

Dawidson Piątek, 12 czerwca 2015 o 17:36 Z nami od: 22 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 98

Nie zapomnę jak naloty były codziennie.. może dlatego teraz gospodarka jest w gruzach? Każdy się nachapał jak mógł.

Pani Filozof Piątek, 12 czerwca 2015 o 17:47 Z nami od: 09 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 561

Na pewno nie wszyscy się nachapali, a i dochodzą - nieliczni, ale jednak - nowi Komandosi i pewnie też chcieliby sobie powalczyć, poczuć smak wspólnej bijatyki, pomagać sobie, ścigać się w trofeach i misjach.
"Wprowadzono wtedy już zasadę, że punkty doświadczenia przyznawane były nie tylko za walkę, ale również za leczenie uczestników walki, także za leczenie rozpylaczami."
O, a tego nie wiedziałam! Zawsze widząc walczącego Komandosa, kiedy nie mogłam wyrwać się z walki, psikałam go lub udzielałam mu pierwszej pomocy - teraz zapytam, bo przecież zabieram mu cenne punkty. Dziękuję, Symfoniuszu za Twoje posty - wiele mi rozjaśniają! (-:

Symfoniusz Piątek, 12 czerwca 2015 o 17:58 Z nami od: 14 marca 2015, dodanych komentarzy: 69

Posiadanie w tamtym czasie tylko jednej postaci raczej było regułą od której wyjątki były gorąco komentowane na chacie.

Z czasem powstawały klony, ale na zasadzie, że ktoś kogoś namówił do grania, ale ta osoba rezygnowała z gry już po krótkim okresie. I były to raczej wyjątki.

Z czasem też zaczęli rezygnować z gry komandosi z dużym doświadczeniem i przekazywali swoje postacie innym graczom.

Za widocznym na tablicy "ProgramyKTM" stała jak najbardziej osoba fizyczna, a jego postać to współczesny Parvus. Zmiana nicka została przeprowadzona, gdy postać była sterowana przez swojego twórcę.

Podobnie Edyska, podziwiana "Lniana Księżniczka", która potrafiła zaszokować absolutnie wszystkich ilościami lnu, który wydobywała z kopalń. Czasem jeszcze wpada na chat pod postacią Kiciusia, albo zabiera mi klawiaturę i miauka albo phika.

Jaclaw Sobota, 13 czerwca 2015 o 09:40 Z nami od: 23 maja 2014, dodanych komentarzy: 161

Pani Filozof, lecząc kogoś nie zabiera mu się cennych punktów. Jeżeli ktoś walczy z bossem a Ty go postanowisz leczyć - czy to rozpylaczami czy pierwszą pomocą - to on za ubicie bossa (jeśli bił go sam) dostanie 100% doświadczenia, a Ty dodatkowo jeszcze punkty doświadczenia za leczenie go.

Pani Filozof Sobota, 13 czerwca 2015 o 16:24 Z nami od: 09 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 561

Dziękuję Jacławie za odpowiedź - byłam pewna, że punkty, które zdobędę będą pobrane z potwora, czyli dostałyby je ten, który potwora ubił.

Faktycznie na tablicy Komandosi, których nie znam i nigdy nie widziałam. Czy ci wielcy Komandosi odeszli, bo znudzili się lub zapomnieli o grze, czy może problem leżał w samym Komandosie?

Dawidson Poniedziałek, 15 czerwca 2015 o 11:05 Z nami od: 22 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 98

Z różnych powodów, w pewnym momencie rozwoju w grze nie ma już co robić, jest nudno. Innym powodem jest brak oczekiwanych "pozycjonerskich" efektów za pomocą linka ze sznurkowni. 1 link nic nie daje. A kilkadziesiąt tysięcy z menu to już wręcz podejrzana praktyka w oczach googla. Kolejną sprawą są kłótnie spowodowane brakiem regulaminu w grze. W tej grze nie ma regulaminu!!!

Pani Filozof Sobota, 4 lipca 2015 o 00:49 Z nami od: 09 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 561

Zastanawiam się, czy - skoro ta kostka nazywa się szara - były lub są przewidziane inne kostki np. białe czy czarne?

Pani Filozof Niedziela, 5 lipca 2015 o 13:32 Z nami od: 09 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 561

PS. Biała kostka mogłaby być dla mniej doświadczonych Komandosów, szara zostałaby z tymi samym parametrami, a czarna kostka byłaby dla silniejszych Komandosów. Wiele słów już napisano, że dla młodszych Komandosów przydałby się plansze z lżejszymi nalotami, żeby mogli zdobywać doświadczenie, a nie od razu mdleć, więc może takie rozwiązanie byłoby dobre?

Ksawery Wtorek, 12 stycznia 2016 o 16:17 Z nami od: 12 stycznia 2016, dodanych komentarzy: 2

kiedyś była kłopotliwa po zmianie parametrów na mniejsze już nie sprawia aż takich problemów

Banitka Środa, 27 stycznia 2016 o 23:06 Z nami od: 17 kwietnia 2015, dodanych komentarzy: 352

Stara poczciwa szara kostka z prowokującą farbą ust, intrygująca jak kobieta, wyciskająca z Komandosa życie jak wampir złakniony krwi, czysta prowokacja, ale już z coraz większą mocą pokonuję te zazdrośnice o Jaśka ;-D
Jak już kiedyś napisałam na chacie wprawiając tym kogoś w zamyślenie ... ta gra to animacja życia, nie ma tu litości dla początkujących, zasady są dla Wszystkich takie same wyjątek stanowi charakter gracza, który pomoże nowicjuszowi lub nie, ale wcale się nie dziwię gdy nie pomoże bo wiedzy do zgłębienia jest mnóstwo a mnie nauczyła czegoś tylko praktyka wzrokowa i uczenie się na swoich błędach oraz instrukcje Banity .
"Wprowadzono wtedy już zasadę, że punkty doświadczenia przyznawane były nie tylko za walkę, ale również za leczenie uczestników walki, także za leczenie rozpylaczami." - .... ja również jak i Pani Filozof nie miałam o tym pojęcia aż do tej chwili :-0 :-)
Do tej pory ubiłam kostkę 33 razy, może połowę z tego sama, resztę z Banitą i Szczelcem :-)
Czy jest czy jej nie ma nie specjalnie to mnie razi, lubię ją może trochę za to że da się ubić szybciej niż obiekt jej westchnień - Jasiek Jesienny ;-D

Pani Filozof Niedziela, 20 marca 2016 o 17:47 Z nami od: 09 stycznia 2015, dodanych komentarzy: 561

Szarą kostkę ukatrupiłam już 264 razy i na razie nie zapowiada się, aby tę liczę zwiększyć. Od mojego powrotu do gry chyba nie było nalotu, może jeden (późną nocą). Kiedyś bałam się bić kostki, później polubiłam to ze względu na przedmioty, którymi szara kostka się dzieliła. Następnym etapem było zasmucenie, że kostka po ubiciu wypluwa z siebie coraz mniej smakołyków. Teraz po prostu chciałabym, aby znów wróciły naloty i przyjemność z bicia kostek. Na początku rzucałam w nią ładunkami, a później nauczyłam się walczyć rozwiertem - uwielbiam to! Dalej postuluję, aby wprowadzić dodatkowe kostki w różnych kolorach, to mogłoby być interesujące dla Komandosów od mniejszego do największego doświadczenia.
Kilka razy natrafiłam na więcej niż jedną kostkę na planszy, to było dopiero wyzwanie, ale poradziłam sobie z nim i teraz brakuje mi tamtych emocji.

Skomentuj tego bossa śmiało.

Twój podpis:   

Stolica Polski to:

Uwaga: komentujesz jako gość. Zarejestruj się i zaloguj, a następnie komentuj ze swojego konta otrzymując za to nagrody!

Szybkie linki

Ostatnie komentarze

Środa, 26 czerwca 2019 o 00:50
MisiekEm: Dodaj swoją stronę ZA DARMO !!! -.. »

Środa, 26 czerwca 2019 o 00:50
MisiekEm: Dodaj swoją stronę ZA DARMO !!! -.. »

Środa, 26 czerwca 2019 o 00:50
MisiekEm: Dodaj swoją stronę ZA DARMO !!! -.. »

Najnowsza misja

Bierzemy się za pingle

To tajna misja. Jubiler z największą precyzją potrafi wyszlifować szkła okularów. Udowodnij.
Zobacz całą misję..

© 2011-2019 by Sznurkownia.info - strona działa od 25 grudnia 2011 czyli już 2764 dni! - O autorze - Współpraca - Mapa strony